Sveriges Mästerkock!!!??

Ja, Sveriges Mästerkock!
Vad säger man!
Kanske vore något?
Vad vet väl jag!

Hade nog inte platsat.
Tror jag är för dålig på att presentera min mat,
även om de flesta som ätit den oftast gillat den!
Oavsett så hade det varit askul att få sin mat bedömd av såna herrar!

Leif Mannerström.
En levande legend i Svensk mat o en av Sveriges bästa fisk kockar!

Per Morberg.
Ja, behöver mannen någon pressentation närmare?

Markus Aujalay.
En av Sveriges bästa kockar, 2000 årets gröna kock och 2001 årets viltkock!

Får fundera på en ansökan till nästa gång om det nu blir en säsong till!


Kommentarer
Postat av: Idi :-P

Det är ju det jag har sagt hela tiden ju! :-)

2012-01-12 @ 21:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0