Skitväder!

Ute blåser det och regnar!
Suger verkligen!
Trotts vädret kan jag säga att jag saknar min gammla jycke!
Gammla o gammla!
28 spetember fyllde han 1 år!
Verkligen trevligt sällskap de där djuren!
Då var man tvungen att gå flera rundor om dagen oavsett väder o vind!


MURPHY





Trotts att det var en pitbull så smälte de äldre tanterna som träffade honom som smör!
Ofta fick man frågan -Är det en sån däringa mördar hund?
Varpå jag alltid svarade -Ja om du vill bli ihjäl kelad eller ihjäl pussad så visst!

Kan säga att jag skulle aldrig i min värld säga nåt annat om nån frågar mig vilken som är den perfekta hunden för en barnfamilj!

Pitbull, Amstaff eller Staffordshire Bullterrier!

Ja det var allt för nu!
Ha de!

MVH Macke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0