Nytt år å nya tag!

Eller som någon vis man eller kvinna skulle sagt, nytt år nya möjligheter!
Vi skriver nu 2012!
Vad det nu blir av det, får en väl se!
Får väl se om man lyckas bättre i år!
2011 var året då det mesta sket sig känns det som trots ihärdiga försök att styra skiten till rätta!
Oavsett vore det väl själve satan om det skulle bli värre!

Jaja!
Jul o nyår flöt väl förbi någorlunda obemärkt tycker jag!
Något som jag uppskattade väldigt!
Lite låg var man förvisso men inget ovanligt helger som dem när man inte äger en enda krona!

Har varit ett par gånger i Skåne med!
Ystad närmare bestämt!
Hjälpt min bror att flytta lite!

Tror jag hade trivts rätt bra där nere faktiskt!
Funderar starkt att flytta neråt!
Men får väl se vart det landar!
Ystad e ju ruskigt nice sommar halvåret!
Nära till Malmö, ca 20 minuter med pågatåget!
O i Malmö fins jobb!
Det är mer än vad som finns här!

Säga vad man vill men börjar tröttna på Blekinge o speciellt Ronneby!
Om man flyttar så tar det typ 3 timmar att åka hem till Ronneby o kostar typ 140 spänn enkel resa!
En piss i nilen!
Tror faktiskt ett så pass stort miljö ombyte hade gjort mig gott!


Dagarna nu fördrivs mest med arbetssökning, Tv-spel o en o annan runda på staden!
TV-spel ja! Playstation 3 är det som gäller nu!
Spelen som går mest just nu är:
Red Dead Redemption vilket är som GTA fast i western miljö! Askul!
NHL 2011 går också en hel del, kör Elitserien som LHC för AIK syns inte till!
Sen har jag lånat Battlefield 3! Snuskigt snyggt å kul krigsspel!

Ja så ser läget ut just nu!
Men jag ska försöka bli bättre på att uppdatera denna blogg lite oftare!

  


 Jag har även fortsatt mitt intresse för matlagning kvar!



Nå väl! Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja nu fick du den uppdaterad:-)

2012-01-11 @ 13:59:06
URL: http://adnilolssons.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja nu fick du den uppdaterad:-)

2012-01-11 @ 13:59:42
URL: http://adnilolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0