Farfar!

Då har det hänt, jag blev väldans ledsen!
Farsan ringde, det var nåt i rösten som lät lite illavarslande!
10:37 ringde han!
Det hade hänt igår, min fabror hade ringt farsan vid runt 24:00 i natt å meddelat farfars bortgång!
Fan, orkar en begravning till då! :(
Farmors begravning ägde rum 2 april 2009!

Ja det får väl genom levas det med!

Det var ju ganska väntat ändå, för nån månad sedan var han tvungen att amputera ena benet!
Sen dess har han varit ganska svag, och inte återfått den där gnistan! 
Sista tiden nu har han sagt att han vill dö!

1:a September nu fick han ett rum på Olsgården i Kallinge!
Fick reda på det i fredags, skulle åkt upp som i morgon tänkte jag!
Har inte träffat honom sedan han fyllde 89 den 19 Aug.
Då var min faster å peo å jag där på Vidablick å fikade kaffe å medhavda Mariabullar!
Ångrar som fan att jag inte var där mer nu på slutet!
Men har ju haft lite på G själv att stå i!


Farmor & Farfar
Ni är mycket saknade
av mig och Oliwer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0