En liten runda med kameran!

Hej hej!
Har varit ute en runda med kameran idag!
Blev brunsparken!
Varit på berget med utsikt över hela brunsparken, Japanska trädgården, brunnshallarna, doft trädgården mm!
Fotografedrade en del!
263 bilder blev det i RAW(nef) format!
Har skaffat mig Adobe CS5 nu! Fråga mig inte hur! ;)
Jaja! Vi får se jur många bilder det blev allt som allt!
Tog flera bilder av allt, då alla kanske inte blev så bra, men med flera bilder på varje objekt så har man alltid någon som funkar!

Ska snart sätta mig å redigera o konvertera!
Så mina vänner fortsättning följer!

Så där ja!
Drygt 100 bilder kasserades, å typ 100 var så där!
Resterande bilder sparades!

Tänker dock icke lägga upp alla!
Men nu följer ett lite smakprov av dagens skörd!













Så ja, det var allt för denna gången!
Antar att det inte dröjer så länge innan nästa omgång bilder dyker upp!
Hej!

Kommentarer
Postat av: Josse

Fina bilder! :)

2010-07-06 @ 15:45:32
URL: http://yosofiine.wordpress.com
Postat av: Linda

Fett fina bilder!! Du har allt talang :)

2010-08-12 @ 00:46:08
URL: http://adnilolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0